Saturday, December 22, 2012

ZAINUDDIN MAIDIN SUDAH BERADA DI BARISAN HADAPAN PERPERANGAN SEBENAR WALAU SENDIRI : KAMI BERDIRI DI BELAKANG MU ZAM

 Saya telah membaca tulisan dari blog Zainuddin Maidin , mantan  menteri penerangan Malaysia  mengenai isu yang hangat diperkatakan kini mengenai kritikan beliau tentang  mnantan Presiden Indonesia yang terang terangan mencampuri urusan politik tanah air.

Memang banyak kebenaran dengan apa yang didedahkan oleh Zainuddin Miadin tentang apa yang  berlaku sekarang dan kebimbangan beliau dengan campurtangan yang dilakukan oleh kedua mantan Presiden Indonesia ini. 

Ini sebenarnya yang dimahukan oleh Anwar Ibrahim untuk melihat ada ketegangan yang berlaku diantara rakyat Malaysia dan juga Indonesia.Reformasi dan cara  berpolitik Indionesia telah di import oleh Anwar Ibrahim dan banyak yang telah di aserap dalam PKR. Jawatan seperti ketua Umum , ranting dan cabang semuanya dari Indonesia.

Mujur Presiden yang ada sekarang amat bijak dan tidak mencampuri urusan politik tanah air kita. Pembaca perlku membaca  blog Zamkata untuk memahami apa sebenarnya yang mahu disampaikan dan apakah yang dimaksudkan oelh Zam semoga tidak terkeliru . Mujur kita ada Zam yang berani untuk menyampaikan perasaan rakyat Malaysia yang tidak berdaya untuk melakukannya. Terima kasih kepada Zainuddin Maidin dan kami bersewdia beridir di Belakang Zam. sila baca blog Zam : KLIK SINI  ZAMKATA.BLOGSPOT.COM

No comments:

Post a Comment

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts