Monday, December 31, 2012

Apa dah kena dengan Rais ??? Dah tak popular lagi ke??

Sah Sah dah Hji Hadi ni kuat membelit dan juak juak ni mana pernah mahu mengaku akan kesalahan mereka. Jumud jumud  PAS ini akan percaya apa saja yang akan diputar belit oleh Hj Hadi. Haji Hadi akan cari ayat ayat atau mana mana hadis yang boleh diputar belit untuk menghalal dan  mempertahankan diri nya yang diserang hebat dalam isu mengkafirkan orang UMNO  ketika ini.

Masa yang  akan diberikan oleh menteri penerangan kepada Haji Hadi baik live atau recording adalah sebenarnya sia sia. Sekarang pun penyokong mereka sudah maki hamun Rais Yatim kononnya tak bagi live tetapi rakaman. Katanya Hj Hadi minta  Live bukan rakaman , siapa Hj Hadi yang nak demand ni???

Itu Hj Hadi.... Rais Yatim ni pula, kenapa ??? Boleh ke dia popular dengan memberikan Hj Hadi time Live di RTM. Kenapa Rais dah tak popularlagi  ke ??atau dah nampak nama tak ada kat  senarai yang sanggup bagi ruang kat  Haji Hadi ni. Tak popular mana  pun Rais Yatim jika dia  bagi kat Haji Hadi   ruang bercakap Live. Rais dah hilang akal ke ???? Ingat kalau PR tubuh kerajaan dapat ke Najib  diberikan masa untuk bercakap. Singapore pun tak pernah buat macam Rais buat ni.

1 comment:

  1. Apa sewel Rais Yatim ni kalau Haji Hadi nak minta sejam air time tu nak minta maaf ke atau nak kona baring pertahankan amanat dia. Agak agak la sikit.

    ReplyDelete

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts