Tuesday, November 20, 2012

PAS jadi barua kerana DAP dan membuat DAP tersenyum melihat kapal PAS tengelam !!!

DAP tidak  perlu melakukan apa apa dan hanya berdiam diri  untuk menyucikan diri mereka sebagai sebuah parti yang suci kerana segala tugas menyucikan parti rasis ini dilakukan oleh PAS.

PAS sendiri ketahui DAPig dibenci oleh orang Melayu khususnya orang orang UMNO kerana tahu bahawa parti ini adalah parti yang memperjuangkan hak satu pihak sahaja  dan jelas apa yang berlaku di Pulau Pinang dan Selangor sekarang terang terangan mereka menindas  hak orang Melayu dan pendedahan demi pendedahan dibuat oleh bloggers pro BN yang membuat rakyat bertambah  marah dan bosan dengan pemimpin parti ini.

DAP perlu mendapatkan sokongan orang Melayu dan PKR tidak mempu melakukannya kerana tidak kelihatan alim seperti PAS  untuk mempengaruhi bangsa Melayu bertopengkan agama bagi  menyucikan dan membersihkan nama DAP agar diterima oleh orang orang Melayu Islam. PAS boleh menyucikan DAP dengan memutar belitkan hukum hakam Islam untuk menipu pemikiran jumud jumud mereka dan orang orang yang diatas pagar.

Seperti kita ketahui PAS sebuah parti minoriti yang mahu berdiri sama tinggi dengan parti parti lain terpaksa menjadi pak sanggup untuk membersihkan nama DAP dan menyucikan DAP. Di samping itu DAP juga mahukan PAS menghacurkan UMNO kerana UMNO adalah batu penghalang yang besar bagi Pakatan Rakyat untuk melunaskan cita cita mereka ke Putrajaya.

Ketegangan antara  PAS dan UMNO sekarang membuat DAP tersenyum tenang keran mereka tidak perlu bekerja kuat untuk menghancurkan Islam dan Melayu di bumi Malaysia ini. Jika  UMNO hancur dan dengan pemimpin PAS yang ada , DAP amat mudah untuk menguasai mereka kerana mereka tahu  kedua pemimpin PAS yang amat berpengatruh dalam PAS ini boleh ditarik hidung mereka.

Mereka juga tahu dengan kerancakkan  PAS menyerang UMNO sekarang akan memberikan banyak keuntungan kepada DAP kerana sedikit sebanyak  membayangkan bahawa orang Melayu suka bercakar di mata kaum Cina dan mereka akan memilih DAP dari menyertai MCA atau MIC. 

Bagi DAP mereka tahu bahawa  PAS juga akan pupus dan hilang pengaruh kerana makin lama makin merapu dan ini sebenarnya sememang antara strategi DAP yang mahukan PAS juga lenyap dan pupus dan yang akan tinggal dalam pakatan rakyat hanyalah DAP dan PKR. 

APA YANG DIRANCANG OLEH DAP SEKARANG INI KELIHATAN BERJAYA DAN PAS SEDANG MENUJU KEPADA KEHANCURAN DENGAN  ULAMAK ULAMAK MEREKA MENUJUK KEPADA JALAN YANG SESAT LAGI MENYESATKAN DAN INI TELAH DAPAT DILIHAT OLEH RAKYAT SECARA TERUS TERANG  SEKARANG INI. KREDIBILITI PAS SEKARANG MEREDUM DAN BERTAMBAH DIBENCI OLEH ORANG MELAYU DAN JUGA AHLI PAS SENDIRI SEHINGGA ADA YANG TELAH BERANI MENDESAK AGAR PAS KEMBALI KELANDASAN YANG BENAR. PAS KINI SEOLAH OLAH DILIHAT BAGAIKAN SEBUAH KAPAL YANG SEDANG TENGELAM.

TEPAKBERSULAM





No comments:

Post a Comment

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts