Saturday, March 9, 2013

Ikuti Kisah Sebenar Kenapa Bapa Saiful Buat U Turn Saat-Saat Menjelang Pilihanraya


Seperti yang kita tahu bapa Saiful Bukhari hari ini kembali ke pangkuan Anwar Ibrahim dan membuat tuduhan anaknya berbohong diliwat....
Untuk pengetahuan rakan-rakan pembaca sekalian, saya tahu serba sedikit apa yang berlaku hari ini sejak 3-4 minggu yang lepas.
Kenapa jadi begitu ?
Apa yang dia nak ?
Insyaallah saya akan kongsikan dengan anda dengan menyiarkan di blog ini pagi esok....
Berikut adalah kenyataan media Datuk Dr Hasan Ali yang dikeluarkan hari ini....
Kenyataan Azlan Mohd Lazim, bapa Saiful Bukhari yang memohon maaf kepada Ketua Umum PKR mendakwa bahawa anaknya dipergunakan untuk memfitnah Anwar Ibrahim bagi sesetengah pihak tidaklah memeranjatkan.

Umum mengetahui Anwar Ibrahim sedang menghadapi antara masalah politik terbesar yang kini membelenggu pemikiran dan perjalanan halatuju politik beliau. Kegagalan beliau memperoleh pengesahan daripada perwakilan dalam Konvensyen Pakatan Rakyat di Shah Alam baru-baru ini menjadi tamparan yang sangat hebat dalam karier politik beliau. Selain daripada itu PAS yang terus menerus mempertahankan keputusan Parti Islam itu untuk tidak menamakan Anwar Ibrahim sebagai Perdana Menteri telah betul-betul menusuk saraf politik impian Perdana Menteri Pakatan itu.  
baca seterusnya klik sini

No comments:

Post a Comment

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts