Saturday, March 30, 2013

APAKAH CRISTIANO RONALDO KENA MASUK PAS JIKA DIA MAHU MASUK ISLAM : DIA DAH HAFAL AL FATIHAH DAN NAK BELAJAR AMBIL WUDHU



CRISTIANO RONALDO - SAYA SUDAH HAFAL AL-FATIHAH, MUNGKIN BELAJAR BERWUDHU





CRISTIANO RONALDO- SAYA SUDAH HAFAL AL-FATIHAH, MUNGKIN BELAJAR BERWUDHU - CRISTIANO RONALDO 


Mesut OziL : "Cristiano Ronaldo selalu menunggu saya selesai Solat di rest room, saya tahu dia ingin mendengar saya mengaji." 

Cristiano Ronaldo : "Saya sudah hafal Al-Fatihah, mungkin nanti saya akan minta diajarkan berwudhu" .


Sekiranya Cristiano Ronaldo masuk Islam, ini akan dapat  mempengaruhi peminat-peminatnya untuk masuk Islam kerana  peminat kepada Cristiano Ronaldo pasti ingin mengetahui dan mengkaji mengapa Pemain bola sepak yang terkenal di seluruh dunia menganuti agama Islam, dengan kajian itu pasti peminat akan tertarik dengan Islam serta menganuti agama Islam dengan sukarela kerana ALLAH. Sesungguhnya agama yang benar adalah ISLAM. 

Semoga dibukakan pintu hati Cristiano Ronaldo untuk menerima Islam.

No comments:

Post a Comment

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts