Friday, March 15, 2013

Chegu Bard dinyahkan dari Rembau menginding di Nibong Tebal pula ??

Aik  tenguk tangan tu...!!
Apahal Chegu Bard (Chegu Tipu ) tiba tiba aktif di Nibong Tebal. Kenapa tak lagi aktif dengan persatuan tanpa penghuninya SAMM. Apa dah habis isu ke di Rembau dan di Negeri Sembilan untuk difitnahkan oleh Che Gu Bard. Bukan ke dulu berlagak seperti hero," kemana saja  Khairy pergi saya akan ikut." kata Chegu Bard. Asal sekarang tak ikut , dah kena halau dari Rembau ke? Dengar cerita orang kanan Chegu Bard di Rembau pun dah tak sehaluan. Banyak dah Chegu bard kencing orang Rembau sampai dia sendiri terasa bahawa dia tak boleh cari makan dah di Rembau lagi.

Awas orang Nibong Tebal. Jangan percaya  dengan orang buangan ini yang kini banyak buat program di kawasan berhampiran Nibong Tebal. Khabarnya dia akan bertanding di Parlimen Nibong Tebal atas arahan big bos. tenguk artikel ini sini . Bard ini memang suka gunakan nama big boss nya. Bard mungkin lupa ketika dia tertipu ketika pertandingan  merebut ketua AMK dahulu. Beria ia Bard mencanang ke hulu ke hilir  bahawa isterinya tidak ada  kena mengena dengan  Anwar Ibrahim dan ini bermakna dia ini adalah pertaliann darah dengan Anwar Ibrahim. Che Gu Bard yakin dia boleh menang kerana ketika itu Shamsul ketot berangan nak naik  tinggi sikit tanpa menyedrai bahawa di saebenarnya ketot. Malangnya Shamsul Ketot kena sepak kat atas terus jadi ketot dan kembali memikirkan untuk bertanding ketua AMK kembali. Last minute pun boleh menang sebab  dapat sokongan dari Anwar. Tejelepak si Bard kalah. Malunya kerja sikit punya lama ke , Shamsul datang last minute kalahkan Bard.

Anwar gula gulakan Chegu Bard kononya dia diperlukan di Parlimen. Pastinya kalau Chegu Bard bertanding di Rembau dia pasti akan kalah kerana lawannya bukan calang calang. Chegu Bard ini celah gigi saja. Ingat orang Nibong Tebal semudah itu ke nak terima Chegu Bard.Jawapnya  Chegu Bard kena mandi air bunga sebab apa saja yang dia inginkan semuanya terbantut. Main lah politik bijak dan waras sikit bukan politik memfitnah. Kalahkan perempuan..tak sayang mulut...

No comments:

Post a Comment

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts