Thursday, December 8, 2011

Nik Aziz dah mula main taik sendiri.

PAS , DAP , PKR dan Pakatan Rakyat adalah pakatan yang tidak pernah seiring serta sekata dalam apa juga yang mereka lakukan. Masing masing tamak dan haloba, nampak sangat kedua dua parti iain adalah parti Rasis apabila Kelantan tidak memberikan kerusi kepada  DAP di negeri Cik Siti Wan Kembang ini dan DAP tidak langsung memberikan kerusi kepada DAP di Penang. ini bermakna  DAP untuk Cina dan PAS untuk Melayu. baca ini juga

Menurut Nik Aziz , DAP tak bagi mereka satu kerusi pun di Penang , ini bermakna   DAP tak minta  dan tidak hormat dengan PAS , mereka lebih selesa dengan PKR. Nik Aziz ni juga tamak, kenapa tak bagi kerusi Kota Bahru kat DAP, Kan di sana banyak juga kaum Cina,Barulah nampak persefahaman de sepakat DAP ngan PAS dan baru lah boleh panggil PAS for All. selain itu ramai juga yang menunggu ada tak calon PAS For All akan bertanding atas kerusi PAS untuk membuktikan  kaum lain diterima oleh PAS dan kaum lain boleh menerima PAS.

Yang menarik , bila Nik Aziz  nak berhenti main taik, dah nak tua gayut dan dah nyayuk dah tak ingat lke nak mati dan buat persediaan untuk mengurangkan dosa kerana dah menghala ke jalan yang kelam membawa umat umat Islam yang lain yang tidak berdosa sesat sekali. Carilah jalan kembali , fikirkan alam satu lagi. Tak kan rasa kebal tak  tak nak mati kot.Mentang mentang lah ada budak dah mula panggil nabi.Berapa upahnya tuh....Blogger Pas pun dah mula risau dan minta Nik Aziz bersara kerana Nik Aziz dah mula main taiknya sendiri, (Nyayuk)

Bersara lah sebelum PAS pupus dan hilang dari genggaman mu kerana PAS sudah semakin pupus , percaya lah....


No comments:

Post a Comment

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts