Thursday, December 8, 2011

Hasan Ali MB baru Selangor lepas PRU13 - kenapa tak percaya ka...??

Penulis bertemu dengan Hasan Ali ketika dia datang ke surau taman penulis.
Tak perlu nak kata apa lagi dan kalau tak percaya pun tak apa, yang penting pertemuan Hasan Ali dengan pemimpin UMNO tidak lagi rahsia. Seharusnya kerusi Khalid  gagap itu milik Hasan Ali dan seharusnya  di Seven Eleven kini tidak lagi jual arak dan rumah urut juga tidak membangun dengan pesat sekali di Selangor.

Sungguhpun Hasan Ali Exco Agama tapi suaranya tak ubah bagaikan suara katak saja kerana suara Hasan Ali tidak laku dan Hasan Ali  dikatakan sebagai seorang yang hanya  pandai Melaka sahaja sedang ka Hasan Ali mahukan PAS membangun bersama Islam.

Jangan terperanjat jika PAS Selangor  berganding dengan UMNO dan Hasan Ali akan menjadi Menteri Besar baru Selangor. Ini bukan satu perkara yang mustahil dan ianya boleh berlaku. Kita tidak tahu sejauh mana dan sampai mana sudah perbincangan sulit mereka pastinya untuk kebaikan orang Melayu kerana Hasan Ali sudah nampak  Melayu kian  lemah jika Melayu tidak bersatu. Barang diingat bukan Hasan Ali seorang ada lagi yang bersama sama Hasan Ali dari PAS Selangor yang telah bersedia untuk bergabung dengan UMNO.

Khalid samad akan diketepikan kerana Khalid samad dari kumpulan Erdogan dan adalah merupakan penyokong kuat kepada Dato' Seri Anwar Ibrahim. PERCAYA ATAU TIDAK SAMA SAMA KITA NANTIKAN. TENGUK ARTIKEL INI JUGA. KLIK SINI.

No comments:

Post a Comment

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts