Saturday, November 12, 2011

Zakhir - BIGdog agak agak lah.......

PRU 13 dah hampir tiba , BN masih sesak nafas , jika tidak sesak nafas tentu PRU13 telah di adakan pada tahun ini. Macam mana tak sesak nafas. Tenguk sajalah perangai  boggers elite yang masih lagi  berdendam tanpa sempadan dengan orang UMNO yang mana dulu adalah jentera kepada Mantan Perdana Menteri. 

Besar sangat ke kerugian dan besar sangat ke " damage " yang ditanggung sehingga tidak langsung ada jalan untuk kembali menjernihkan hubungan. Batak sangat hati sehingga mahnu menguburkan terus dan enggan memberi nafas kepada semua penyokong Pak Lah.

Jangan lah busuk hati sangat  sehingga tiada sempadan, dalam dunia blogging ini sebenarnya tidak ada siapa yang hebat. Tulis lah sehebat mana sekali jika suatu ketika waktu dan masa yang sesuai kamu dibelasah balik ,tak cukup tanah nak lari. Elok buat saja lah kerja sendiri tak payah nak usik sana nak usik sini. Nanti kena usik tak tahan. Aku terbaca dan ikuti apa yang ditulis oleh blog ini. baca sini : BIGDOG CUKUP CUKUPLAH BUAT PERANGAI BABI - CUKUPLAH PERANGAI ANJING !!!!!!

Betulah Bigdog , Sdr Zakhir Mohamad , kawan aku ini... aku kenal tetapi dah tak mesra. Tak apalah dah nak buat macam mana . inilah dunia blogging. 

Aku rasa Bigdog menyerang Ahmad Zaki Zahid ( Bekas Pegawai Khas Pak Lah dan bekas ED MRCB dan kawan kawannya secara peribadi ) Tak perlu kot  Zakhir buat macam itu. Tak perlu kot Zakhir dedahkan budi pekertinya sebenar kerana masa tidak betul bagi Zakhir sekarang. macam ini sajalah Zakhir, Biarkan Zaki dan kawan kawann ya dengan kerjanya , jangan diganggu periok nasi dia dan kita buat aja kerja kita.bantu PM untuk PRU 13.

Bukan membela Zaki tapi , lebih kurang lah kerana Zaki kawan saya dari zaman dia pemuda lagi kemudian baru dia bersama dengan Pak Lah . Sekarang kami sama sama dalam badan NGO Peace Malaysia. Lama juga tenguk Zahid tibai Zaki dan aku tenguk saja. bukan apa nak tenguk jauh mana  Zakhir ni nak belasah Zaki.Tak habis habis ke???? Gentellah sikit bro........


No comments:

Post a Comment

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts