Saturday, November 5, 2011

Si penipu Badrul (Chegu Fart) kantoi menipu menuduh anak Rosmah Shopping - kini merapu menjawab di blognya.

Chegu Fart si penipu itu kini telah terkantoi dan tidak mengaku menuduh DS Rosmah dengan anaknya sama  boros dengan Rosmah apabila DS Najib sendiri menjawab penipuan ini  dari Mekah. Si penipu ini sekarang termalu dan menjawab secara merapu kononnya dia hanya menyiarkan artikel surat khabar.
Badrul ini kaki nyambung apa yang dia boleh dapat dari ting sampah atau mana mana longkang untuk jadi popular dan konon kononnya dia yang lihat dan tahu apa sebenarnya berlaku. Kali ini dia kantoi ..... dan kini menjawab merapu rapu.....


Penafian Najib Razak mengenai tulisan akhbar Australia


kata chegu Bard : Pada 31 Oktober lepas blog dia  telah menyiarkan satu posting yang menyiarkan semula keratan akhbar West Australian Newspaper mengenai 'aktiviti' membeli belah Rosmah Mansor dan anaknya.

Dalam posting tersebut che'GuBard hanya menyiarkan semula keratan akhbar tersebut untuk sama teliti dan fikirkan. che'GuBard tidak menuduh apa- apa cuma menyatakan jika benar berita tersebut maka samalah anak dengan imej mak yang berbelanja besar ketika rakyat susah ia umpama mencurah garam ke luka rakyat. Kemudian ada penafian oleh beberapa pihak mengenai perkara tersebut termasuk yang terbaru oleh Najib sendiri yang menafikan dari Mekah. ---> pusing cerita  si penipu dan kaki fitnah ini. Apa perlu dia siarkan jika tidak berniat jahat dan cuba mahu mengaibkan isteri dan anak Perdana Menteri.  Tak cukup ke dengan fitnah Cincin berliannya yang Mula mula berharga  RM75 juta kini sudah tinggal RM24 Juta. Tak lama lagi tinggal RM 24 ,

Akhbar dari Australian juga membuat pembetulan cerita berkenaan yang diputar belitkan oleh pembangkang,
Hari ini pula muncul dalam akhbar yang sama di muka surat 24 muncul pula pembetulan. Akhbar itu mengakui yang anak Najib tidak berada di lokasi yang dikatakan.

Sekarang Chrgu Bard menulis kononya akhbar antarabangsa ini pula di rasuah dan dui bayar, Huh dia ingat semua orang macam dia ke???? Malu teramat malu.

No comments:

Post a Comment

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts