Wednesday, February 8, 2012

PAS Negeri Sembilan Gersang Isu Mahu Cari Penyokong

PAS Negeri Sembilan ketandusan  isu untuk menarik  penyokong dan mereka tahu lebih ramai lagi  rakyat yang akan terus menyokong BN terutama sekali Perdaja Menteri akan melawat Negeri Sembilan pada 10 hb Feb ini. Isu Hasan Ali juga membuat rakyat sudah mula  meluat dengan PAS. Banyak ceramah PAS gagal untuk menarik minat pendengar dan banyak ceramah PAS yang hanya  melihat Taufek dan Chegu Bard bercakap dengan kerusi kosong sahaja.

ADUN Paroi , Sdr Taufek yang hanya menghitung hari sahaja untuk dihalau oleh pengundi DUN Paroi membuat laporan polis yang kononnya mereka diugut oleh 30 orang ahli UMNO pada petang mereka mahu mengadakan ceramah di Kuala Sawah. Kuala Sawah adalah kampung  saya.

Taufek , kena ugut atau  sudah tahu akan bercakap dengan kerusi lagi. Tak ada siaa sebenarnya yang mahu mengugut ceramah PAS, Orang UMNO tahu  ceramah PAS tidak mendapat sambutan. Berapa banyak kali  PAS dan PKR adakan ceramah  di Rantau , sebelah rumah MB lagi. Tidak siapa pun yang menghalang dan mengugut.

Dengar khabar  ceramah ini sebenarnya ceramah haram tidak ada permit dan ianya  dilakukan di tanah persendirian dan tuan rumah telah membuat aduan. cari lah cara lain Taufek untuk tarik penyokong. malu ma....

No comments:

Post a Comment

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts