Monday, August 22, 2011

Pengerusi Majlis Agama Islam Selangor (Mais) Dato' Mohd Adzib Isa - Jangan jadi bodoh !!!!!

Tindakan Pengerusi Majlis Agama Islam Selangor (Mais) Dato' Mohd Adzib Isa mempertikaikan tindakan JAIS sama ada sudah memaklumkan  dan  mendapat nasihat Istana adalah satu perkara yang bodoh. Tak perlu tanya sebab JAIS tahu apa tanggungjawab mereka. Bukan hak Adzib untuk persoalkan. Apakah Adzib menjalankan tugas di MAIS dengan memaklumka n semua tindakan MAIS kepada Sultan, Tentu MAIS dan JAIS ada garis panduan.

kata  Pengerusi Majlis Agama Islam Selangor (Mais) Dato' Mohd Adzib Isa "Apakah pihak istana sudah dimaklumkan secara terperinci dan mengetahui sejelas-jelasnya apa motif serbuan dibuat ke atas DUMC dan apakah Sultan sudah di nasihatkan mengenai kesan ataupun implikasi yang akan tercetus daripada tindakan Jais ini? Apakah Adzib tak tahu kerja ??? kalau tak tahu dan mahu berpolitik , berhenti saja jadi Pengerusi MAIS jangan dipergunakan agama untuk politik.

Ini bukan masalah sudah maklum atau nasihat, kenapa bodoh sangat Pengerusi Majlis Agama Islam Selangor ni. Menguat kuasakan hal ehwal agama dan dibawah Sultan  sebagai ketua agama. Pertikaikan JAIS sama lah seperti pertikaikan Sultan. Sebenarnya  Adzib juga dibawah naungan Sultan. jangan lah gunakan  agama untuk kepentingan politik. -The End -

No comments:

Post a Comment

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts