Thursday, August 4, 2011

NIK AZIZ TIDAK DI HORMATI DALAM PAKATAN RAKYAT _ WHO ARE YOU ?????

Dalam diam diam rupa rupanya Nik Aziz  ada simpan perasaan yang tidak percaya dengan Anwar Ibrahim dan mahu menukar kepimpinan  tertinggi Pakatan Rakyat. Rupa rupanya Nik Aziz  melamar Tengku Razaleigh. Kenapa NIk Aziz tidak mahu jadi ketua pembangkang, kenapa terpaksa memberikan laluan kepada Tengku Razaleigh.

Apa kena dengan Anwar sehingga terpaksa menukar Anwar. Mungkinkah Nik Aziz sudah nampak belang sebenar Anwar dan mungkin juga Nik Aziz tahu bahawa beliau sendiri tidak layak sebab ramai orang tidak yakin akan kepimpinan   beliau sebagai ulamak.

Eloklah  Nik Aziz   dedahkan  intipati perundingan  awal beliau dengan  Tengku Razaleigh  dan tenguk pula pandangan ahli PR yang lain dan bagaimana pula dengan  respons  DAP. Dengar  khabar Karpal Singh adalah orang yang pertama dalam DAP yang sudah melenting tanda tidak setuju.

Siapa Nik Aziz ? Siapa PAS dalam pakatan. Nik Aziz  mungkin lupa mereka sebenarnya hanya lah melukut ditepi gantang dalam Pakatan Rakyat. Suara mereka tidak didengar dan suara mereka tidak pula penting dalam membuat sesuatu keputusan dalam Pakatan Rakyat. Mereka hanya sebuah parti yang tidak malu yang gilakan kuasa. Nik Aziz pula buka dihormati dalam Pakatan Rakyat.

Jika  idea ini datangnya dari Nik Aziz elok lupakan saja lah untuk membawa Ku Li untuk mengetuai PR. Ku Li pula jangan lah perasan , awak masih dalam UMNO. Tak payah lah  nak berlagak macam ketua pembangkang kebelakangan ini.

1 comment:

  1. kapal sink bilang anuwar berahim HARUS BERTAUBAT, b'mkna si kapal pon percaya nuar itu KOTOR...ingat, nuar lu harus bertaubat..!!!

    ReplyDelete

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts