Tuesday, June 4, 2013

Najib perlu henti "Entertain" pembangkang - hukum mereka walaupun kita di gelar kerajaan kuku besi !!

Setiap kali bila kita terbaca komen dan juga bantahan dari pembangkang  kerajaan Dato' Seri Najib pasti akan memberikan tumpuan dan  akan cuba sebaik baiknya untuk "entertain" apa yang mereka utarakan.

Kerajaan kita nampak terlalu baik untuk "entertain" semua apa yang mereka bantah sehingga kini kita dilihat sebagai sebuah negara yang lemah yang mengikut telunjuk pembangkang.

Satu kesilapan besar apabila Najib mengumumkan untuk mengadakan suruhanjaya memantau  SPR dan akhirnya dipolitik kan oleh ahli Politik PAS , Nik Aziz dengan mengatakan Najib sendiri tidak percayakan SPR.

Najib seharusnya menumpukan banyak usaha kepada membangunkan  negara dan bukan nya "entertain" kerenah pembangkang khususnya Anwar Ibrahim yang tidak habis habis melainkan Najib mahu serahkan kerusi PM kepada beliau.

Kita tidak mampu lagi melayan kerenah pembangkang dan pihak berkuasa perlu tegas bertindak dan hukum sesiapa saja yang melanggar undang undang walaupun mereka akan mengelar kerajaan sebagai "kuku besi"

3 comments:

  1. aku setuju sangat...jangan layan kerenah cina nie..lantaklah dia lah..kita majukan bangsa melayu dan bumiputra..nanti naik lemak..lagi..cukup..cukup..lah ..

    ReplyDelete
  2. Tun Dr Mahathir juga digelar kuku besi, dikecam begitu hebat sekali bukan saja dalam negara malah diperingkat antarabangsa malah diberi tekanan oleh kuasa asing, dimalukan dinegara asing tapi DEMI BANGSA, UGAMA DAN NEGARA, Dr Mahathir telan semuanya itu. Tidak ada kah lagi pejuang bangsa, pejuang Islam dan pejuang negara seperti Dr Mahathir dalam UMNO???

    ReplyDelete
  3. Salam perjuangan, pohon tuan pautkan blog saya dalam blog tuan
    http://rezabtanahadat.blogspot.com/?m=1

    Terima kasih, salam perjuangan.

    ReplyDelete

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts