Sunday, September 30, 2012

Neelofa kantoi :isu cuti dengan Hans di Melody

Neelofa kata dia pergi dengan kawan kawan ke Koh Samoi tapi Hans  pergi tempat lain. Jangan buat cerita kata nya , ada ke gambar saya bercuti. tapi twitter hans dan Neelofa memaparkan lokasi yang sama pada haro yang sama. Ha mungkin  secara kebetulan kotttt kottttt......

Noelofa banyak mengalihkan soalan kepada  jawapan yang lain dalam temuramah dengan melodi. Panas ek awek ni...

Ghairah Penyokong Kelantan Tersebar

Perghhhh...Gambar Cium Mulut, Gelek Ghairah Penyokong Kelantan Tersebar
Perghhhh…Gambar Cium Mulut, GelekMahu luluh hati Menteri Besar Kelantan, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat jika melihat gelagat beberapa penyokong Kelantan dalam perlawanan akhir Piala FA menentang Sime Darby, Sabtu lalu.Sebelum perlawanan, sudah dipesan oleh Tok Guru agar menjaga imej negeri Serambi Mekah itu namun mungkin nasihat berkenaan difahami sekerat jalan, yakni jangan merusuh sahaja.
Aspek jaga imej lain terlupa untuk difahami.

Kini, gambar daring termasuk aksi cium mulut dan gelek ala Inul giat tersebar di internet.
By the way, anak siapa la tu kan….

Isteri Guna Darah Haid Dan Air Mani Gajah Sihir Suami

Isteri Guna Darah Haid Dan Air Mani Gajah Sihir Suami
SEORANG isteri tergamak menggunakan darah haidnya dan air mani gajah untuk menyihir suami supaya menurut segala perintahnya, manakala dia bebas melakukan apa saja. Selain dua bahan jijik itu, isteri durjana berkenaan turut menggunakan minyak pengasih, tangkal pengikat nafsu dan wafak (gambar rajah yang dilukis di atas kain kuning dalam bentuk tulisan Jawi dengan menggunakan kalimah ALLAH) supaya dia kelihatan hebat pada pandangan orang lain. Bagi memastikan kemujaraban tangkal darah haid itu, ia dibalut dalam kertas bertulisan Jawi dicelup dalam minuman suami

 Apabila meminum air itu, suami menjadi lemah, tidak mampu melawan kata-kata isteri, menurut arahannya atau menjadi pak turut, selain mengalami sakit badan dan kepala serta jiwa yang tidak tenteram. Kesengsaraan itu diceritakan seorang suami yang mahu dikenali sebagai Halim, 30-an, apabila menjadi mangsa sihir isteri sejak lima tahun lalu.

 Dia yang berasal dari daerah Lipis dan pernah bekerja di Petaling Jaya, Selangor, mendakwa menjadi mangsa kezaliman isterinya sejak sebelum berkahwin sehingga rahsia ilmu hitam yang dipraktikkan itu terbongkar Disember lalu. Menurutnya, dia terkejut apabila menemui pelbagai jenis tangkal yang disimpan di rumah, termasuk didakwa darah haid yang digunakan untuk menundukkannya. 

 “Selama ini memang banyak perubahan berlaku pada diri saya. Saya jadi malas hendak bekerja, bila bergaduh dengan isteri saya cepat mengalah meskipun ada ketika dia salah, selalu sakit badan dan kepala, manakala hati selalu tidak tenteram.

 “Segala masalah itu terbongkar apabila saya menemui nota jampi serapah di atas meja isteri. Hasil pencarian di dalam rumah, saya menemui pelbagai jenis tangkal yang dia simpan rapi di dalam sebuah kotak. 

“Saya turut menemui SMS isteri yang dipercayai menjalin hubungan sulit dengan suami orang yang juga pelanggannya. Sebenarnya dia mahu kelihatan berkuasa dan pernah berkata kepada saya, jika dia hendak sesuatu dia akan lakukan walau apa cara sekalipun. Mungkin kerana itu, saya menjadi sasaran,” katanya di sini, kelmarin. – SinarHarian

Isteri Celaka, Bertaubatlah


gambar hiasan
Mungkin kenyataan itu sesuai untuk digunakan ke atas seorang isteri yang tergamak menggunakan darah haidnya dan air mani gajah untuk menyihir suami supaya menurut segala perintahnya, manakala dia bebas melakukan apa saja.

Selain dua bahan jijik itu, isteri durjana berkenaan turut menggunakan minyak pengasih, tangkal pengikat nafsu dan wafak (gambar rajah yang dilukis di atas kain kuning dalam bentuk tulisan Jawi dengan menggunakan kalimah ALLAH) supaya dia kelihatan hebat pada pandangan orang lain.


Bagi memastikan kemujaraban tangkal darah haid itu, ia dibalut dalam kertas bertulisan Jawi dicelup dalam minuman suami. Apabila meminum air itu, suami menjadi lemah, tidak mampu melawan kata-kata isteri, menurut arahannya atau menjadi pak turut, selain mengalami sakit badan dan kepala serta jiwa yang tidak tenteram.

Kesengsaraan itu diceritakan seorang suami yang mahu dikenali sebagai Halim, 30-an, apabila menjadi mangsa sihir isteri sejak lima tahun lalu.

 Dia yang berasal dari daerah Lipis dan pernah bekerja di Petaling Jaya, Selangor, mendakwa menjadi mangsa kezaliman isterinya sejak sebelum berkahwin sehingga rahsia ilmu hitam yang dipraktikkan itu terbongkar Disember lalu.

 Menurutnya, dia terkejut apabila menemui pelbagai jenis tangkal yang disimpan di rumah, termasuk didakwa darah haid yang digunakan untuk menundukkannya.

“Selama ini memang banyak perubahan berlaku pada diri saya. Saya jadi malas hendak bekerja, bila bergaduh dengan isteri saya cepat mengalah meskipun ada ketika dia salah, selalu sakit badan dan kepala, manakala hati selalu tidak tenteram.

 “Segala masalah itu terbongkar apabila saya menemui nota jampi serapah di atas meja isteri. Hasil pencarian di dalam rumah, saya menemui pelbagai jenis tangkal yang dia simpan rapi di dalam sebuah kotak. “Saya turut menemui SMS isteri yang dipercayai menjalin hubungan sulit dengan suami orang yang juga pelanggannya.

Sebenarnya dia mahu kelihatan berkuasa dan pernah berkata kepada saya, jika dia hendak sesuatu dia akan lakukan walau apa cara sekalipun. Mungkin kerana itu, saya menjadi sasaran,” katanya di sini, kelmarin.

Lebih 50 ribu menghadiri program janji ditepati Negeri Sembilan

 Lebih dari 50 ribu orang yang hadir ke program  Janji ditepati
.
Perdana Menteri di kerumuni oleh rakyat .


Tiada kerusi VVIP, duduk sama sama rakyat.

mengamin kan doa.

MB memberi ucapan  sila baca sini

ucapan PM baca sini





Perdana Menteri berkata janhgan tuduh kerajaan bersifat populis hanya kerana dapat mencapai berbagai kejayaan menunaikan janji . selanjutnya sila baca





Saturday, September 29, 2012

Gambar Majlis Perkahwinan Lin Dan Yang Penuh Gilang Gemilang

Pemain badminton nombor satu negara dan Indonesia, Datuk Lee Chong Wei dan Taufik Hidayat telah dijemput tetapi tidak dapat menghadirinya kerana tarikh perkahwinannya bertembung dengan kejohanan Japan Open. Yang best tu, sebelum upacara berkahwin dilakukan, Lin Dan siap buat latihan tekan tubi atau ‘pumping’ praktis apa tu? 






Read more from: http://minghuiraingerz.blogspot.com/2012/09/gambar-majlis-perkahwinan-lin-dan-yang.html#ixzz27n5Rnfrm

Friday, September 28, 2012

Gambar Mesra Khairul Fahmi Dan Leuniey Bercinta

Khairul Fahmi dan Leuniey sah bercinta. Itulah maklumat yang terkini dan terhangat mengenai penjaga gol bola kebangsaan kita ini yang juga dikenali sebagai Apex. Apa yang boleh dikatakan Khairul Fahmi dan Leuniey amatlah sepadan. Moga hubungan ini dapat dikekalkan hingga ke jinjang pelamin.





DAGANG PAK MALAU DAGANG BERLIPAT , DAGANG CHEGU BARD KINI MEREMPAT :: SIAN ACU BACA SIKIT...

CHEGU Bard sudah bawa tikar bantal  berhijrah untuk mengejar cita  cita selama ini yang sering ketandusan sebelum sempat mengawan. ( Layu sebelum berkembang) Anwar Ibrahim tahu Chegu Bard tidak disukai oleh orang orang Negeri  Sembilan dan Khairy bukanlah  lawan Chegu Bard. Chegu Bard terlalu lemah untuk dipertandingkan untuk menentang Khairy.

Sian ko Bard terpaksa gulung tikar bantal tinggalkan N Sembilan .Raya pun kat Negeri orang. Kata  dulu mana  Khairy  pergi ko nak ikut, Tuh asal lari lak dah kocut ko anu tuh...... Chegu Bard pada mulanya mengintai Penang, malangnya di sini juga tidak dapat menerima Bard  kerana DAP kata mereka mahukan anak tempatan. 

Bard dengan berat hati meninggalkan  Penang dan mencuba nasib di Kulim Bandar. Saifuddin Nasution pula mahu kan kerusi ini kerana Saifudin pun ada maslah dengan Bard tak diterima di Kelantan. Bard cuba pula Padang Serai tempat Gobalakrishnan tapi kena rejek  pula oleh Naib Presiden N Surendran kerana dia mahu bertanding di sana kerana mengharapkan sokongan kaum India.Lagi pun itu  quota kerusi untuk kaum India PKR.

Dengar khabar ada satu perbincangan agar  Dato' Jo melepaskan kawasan Sungai Petani kepada Chegu Bard. Nampaknya ytinggal lah kampung halaman, Meranaytu jauh lah Bard bila orang kampung dah halau  dah tak nak Bard lagi.

Asyik menipu aja kerja nya , menabur fitnah . Itulah Bard hidup ini jangan sampai orang meluat, kan dah panjang  perjalanan mencari tempat nak  hidup. \ KOMPORM BARD AKAN KALAH DI MANA JUGA DIA PERGI SEBAB DIA  HANYALAH PEMIMPIN TIN KOSONG SAJA. LAGI PUN AZMIN TENGAH TUNGGGU AJA NAK LANYAK KO BARD.....


OLEH : TB

Thursday, September 27, 2012

SIAPA YANG SAKIT NI NUAR ? KO KATA UMAT ISLAM SEMUANYA SAKIT JIWA BELAKA!!!


Sedangkan seluruh umat Islam dalam dunia mengecam tindakan biadap Yahudi yang menghina Nabi Muhammad S.A.W, Si Ketua Penipu ni lain pulak ceritanya.

Bagi dia, umat Islam dalam Malaysia ni mudah sangat marah dan beremosi tak tentu arah. Maka sebab itulah mereka bertindak sedemikian.

Ianya merujuk kepada tindakan umat Islam yang mengecam filem serta karikatur penghinaan yang jelas dilakukan oleh puak - puak Anti Islam.

Kalau setakat orang Kafir Harbi dari kalangan DAPigs tu yang keluarkan kenyataan macam Si Ketua Penipu tu, kita boleh faham lagi la sebab apa.

Tapi, bila Si Ketua Penipu tu sendiri yang keluarkan kenyataan seperti itu, nampak sangat la dia dah semakin Sesat. Sesat sorang - sorang tak pe la jugak.

Buatnya dia ajak orang lain sesat sekali dengan dia macam mana? Puak - puak Parti Angguk Saja tu nak kata apa pulak lepas ni?

Adakah diorang pun turut bersetuju dengan kenyataan Si Ketua Penipu tu jugak sedangkan sebelum ini diorang mendabik dada mengatakan yang diorang ni pejuang - pejuang Islam?

Tambah memalukan ialah pencacai - pencacai PAS yang sebelum ini berbangga sebab diorang dapat kumpul ramai orang masa bantahan didepan kedutaan Amerika hari tu.

Mana diorang nak sorok muka? Macam mana diorang nak jelaskan kepada rakyat serta ahli - ahli PAS dengan kenyataan seperti itu? Atau adakah diorang nak terus berdiam diri?

Tapi, kita tak heran sangat mengenai sebab kenapa Si Ketua Penipu tu keluarkan kenyataan tu dalam akhbar luar Negara. Semuanya sebab dia nak 'cover' malu dengan puak - puak Yahudi tu je sebenarnya. Itu pasal la dia sekadar berani keluarkan kenyataan macam tu!!!

aku petik dari sini.

Model Perempuan Taiwan Tercantik (22 Gambar) : kalau tak suka jangan tenguk























Blog Archive

Share It

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts